Jobbig dag

Har en känsla av att jag kommer gå och lägga mig tidigt ikväll. Det har varit en jobbig dag idag. För det första regnet och för att jag hatar hösten när man antingen klär sig för varmt eller för kallt. När jag och Fredrik var påväg till stan så pajade cykeln. Så vi fick gå typ halva vägen, lite mindre kanske. Det var ju helt okej förutom att när jag sedan skulle hem så fick jag lov att gå med cykel och med skavsår. Jag blev svettig fast jag inte ens gick fort, tog över en halvtimme. Blev så irriterad. Låter kanske som en skitsak att bli så arg över som jag blev, antar att det är lite pms som spökar i bilden också.

Två riktiga positiva saker med idag var maten (fast jag blev så mätt så jag fick ont i magen) och lönen. Liiiiite pengar iallafall.

Lämna en kommentar

