Fredagskväll

Det blev ju en riktig fin kväll ikväll. Eller dagen var väl också rätt fin men ändå. Var nyss ute på en cykeltur och nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen. Har inte sett det senare PLL-avsnittet än så jag ska nog kika på det.

Vi åt grillat nu ikväll. Vi satt ute och det var nog sista kvällen för i år. Jag funderar på att lägga upp en bild här på min tallrik men det var så mycket på den. Men äsch, jag gör det ändå oki!

Typ LILLA köttbiten eller? Haha, nej men jag åt inte upp hela. Faktiskt.

Grön sallad var det också.

Lämna en kommentar

