Godmorgon!

Jag kom hem vid 3 i natt och vaknade för ett tag sen. Sitter och äter gröt och mjölk. Gott! Jag och Fredrik fixade ju egen frukost i Grekland. Var helt okej det, smörgåsarna var ju godast men påläggen är väl sådär. Såg att hotellets frukost inte var så mycket till finfrukost det heller så jag är glad att vi inte betalade resan med frukost.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förutom packa upp osv. Jag kom förresten in på matte C kursen, så jag antar att jag kanske missat något? Ska kolla upp brevet så fort jag ätit upp. Kul att det regnar också… stannar nog inne idag va.

Random bild på havet, så länge. Kommer mer och bättre bilder snart!

Lämna en kommentar

