Godnatt!

Såg ett idol-avsnitt och nu har jag börjat på ett till. Har gjort lite småsaker och umgåtts lite med familjen nu innan jag gick och la mig i sängen. Men jag har inte packat ur väskan. Dålig lite, måste städas här också. Får ta det imorgon. Imorgon ska jag även till Borlänge och träffa min jobbcoach. Igen. Ska nog köpa mig ett busskort också, lär ju bli en hel del vändor fram och tillbaka.

Så eftersom jag ska upp rätt tidigt imorgon tänker jag nu se idol och sedan sova. Vi hörs imorgon, puss!

Lämna en kommentar

