Babbel

Änt det inte lite typiskt mig att se ledsen ut på bilder på där viset, och inte heller titta in i kameran? Haha… ville egentligen visa min hästsvans bara ju. Lockig. Gjorde flätan innan vi åkte hem från Grekland på eftermiddagen och tog ur den i morse. Den sitter fortfarande i. Hästsvansen alltså. Så nu kan vi konstatera att jag inte har tvättat håret sen i måndags…

Annars då, jag mår bättre nu ikväll än vad jag gjort under dagen. For en sväng in till stan och handlade. Syster tog äntligen tummen ur röven och köpte en ny mobil och jag köpte ett sånt här display-skydd till min mobil, har ju bara haft mobilen i 7 månader snart så jag tog alltså också ur min tumme ur röven! Hahaha… vilket fult uttryck det där är.

Lämna en kommentar

