Godmorgon 8 september

Vet att jag ser blek ut i ansiktet. Jag får ju aldrig lika mycket färg i fejjan som i resten av kroppen. Men vi skyller lite på blixten också! Min mage är brunast 😀

Jag ska snart åka in till Borlänge, men det är klockan 10 jag ska vara där och jag lär åka tjugo i 9. Alltså kommer jag vara där strax efter 9 så jag får sitta och vänta. Kul….

Orkar inte. Mår inte sådär superbra, känner mig konstig i kroppen. Men jag ska göra det här nu, hoppas det går fort så jag får komma hem igen snabbt.

2 thoughts on “Godmorgon 8 september

Lämna en kommentar

