Fight for you

Min dator mår inte så bra känner jag, rip snart typ. Hoppas den kryar på sig!

Dagen idag började inge bra av olika anledningar men sen kom mormor och rädda mig så jag var med henne ett tag. Har även tränat på kinect idag igen, så vi får väl se om jag har träningsvärk i morgon som förra gången.

Imorgon ska jag även upp tidigt, får jobba hos mamma 😀 Lite pengar iallafall. Så jag tänkte försöka att inte fastna framför tre kronor ikväll och somna tidigare. Så jag orkar liksom.

Lämna en kommentar

