Future History

Blääääääh. Känner mig rätt otaggad på det mesta just nu. Förutom att jag får jobba imorgon och för att jag fick jobba idag. Men på allt annat, vet ingenting, känner ingenting. Jag försöker att inte tänka på det så mycket men inte så lätt i alla stunder.

Låten jag la upp igår, fight for you. Det är ju Jason Derulo och kommer från hans senaste album, som är lite av en besvikelse. Fight for you är typ den enda låten som är bra och sen är den liksom som en cover. Inte helt cover men nästan.

Nu duscha sen sova (och simsa förstårs)

One thought on “Future History

Lämna en kommentar

