DUKTIG jag är

Har bränt 166 kalorier idag på kinect-träningen. Körde en annan workout idag och den var jobbigare, väldigt jobbig ett tag! Jag kör liksom på lätt också, hej otränad?

Jobbet gick bra det också ja. Fick MVG på det jag gjorde och har även fått in ett bra tempo nu så kanske får jag jobba 2 dagar nästa vecka också 😀 Imorgon däremot ska jag med mormor och morfar till sommarstugan. Ska tjäna lite pengar där också genom att klippa gräset och så ska vi kanske övningsköra lite. Måste ju fixa det där körkortet någon gång…

Lämna en kommentar

