I’m falling to pieces

http://embed.tv4play.se/tv4play/v0/tv4video.swf?vid=2071870
Robin Stjernberg – Breakeven

Robin är helt klart en av mina favoriter i år! Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför men så är det bara. Bra att han gick vidare också så jag inte röstade i onödan liksom.

Nu ska jag kika på modelljakten som började idag på kanal5play. Haha. Om det är bra eller inte visar sig. Efter det ska jag sova för ska nämligen jobba imorgon också! PENGAR PENGAR PENGAR.

One thought on “I’m falling to pieces

  1. robin är ett charmtroll, så är det bara. han var ju med i what’s up förut (med eric saade du vet?) och han stod ut mest i gruppen. då också. han är hur bra som helst!

    kul att jag kommenterar idol när jag inte ens tittar haha. mitt internet går så segt så jag kan inte streama 😦

Lämna en kommentar

