Tisdag tisdag tisdag

Ska uppdatera lite snabbt nu innan idol börjar igen och jag ska lägga mig och mysa med min man. Vem var bäst ikväll då? Jag gillar Amanda P mer och mer för varje gång men Moa är ju verkligen speciell på sitt sätt. Dock röstade jag på Frida, vill så himla gärna att hon ska gå vidare men håller med juryn om att hon borde gjort ett annat låtval, är ju inte världens största fan till kiss direkt..

Jobbet gick bra idag med, tackar som frågar. Nu ska jag inte jobba något mer, iaf inte den här veckan. Önskade att jag fick jobba såhär 2-3 gånger varje vecka. Hade varit bäst med lite jobb och samtidigt leva livet!

Godnatt på er ♥

Lämna en kommentar

