30 september 2011

Jag känner att jag måste sluta upp med att vara så lat. Jag bloggade inte igår för jag inte orkade. Ska sluta upp med att inte orka och börja göra saker varje dag och ta vara på dagarna nu när jag inte har plugg och annat i vägen. Heja mig!

Om två timmar åker jag och träffar Jenny, hon ska få sina paket eftersom hon fyller år på tisdag och måste därför gå och slå in dom nu.

Bilden är från i måndags för övrigt. Kul att ni får veta nu vad jag hade på mig dåva.

Lämna en kommentar

