Dagen idag

Ännu en dag har gått när jag bara går hemma. Har inget emot att göra det, bara det inte blir för ofta. Jag har hunnit med att ligga och dra mig i sängen, tränat, tvättat, städat, bakat bullar, städat lite till, lagat mat, wordfuedat och städat lite till. Imorgon däremot tänker jag göra något som jag skjutit upp en väldans lång tid, åka till optikern. Måste göra en synundersökning och köpa nya linser. Borde till och med bytt ut linserna jag har. Dumt lite.

Nu ska jag fortsätta med en av mina favoritsysslor för tillfället:

Lämna en kommentar

