GLAD

Vaknade upp hemma hos Freddan idag och åkte hem vid 1. När jag kom hem hann jag med att, tvätta, åka till mormor och ge henne två par jeans hon ska fålla åt mig, välja ut kläder till olika saker, duscha, hänga tvätt, laga mat, äta maten och sist åka tillbaka till Fredrik.

Nu ska jag skriva lite på mitt CV som jag ska ha med mig imorgon på en rekryteringsmässa och buda på en grej på tradera. Kan ni gissa vad?

 

Närå, ni behöver inte gissa. Det är på en tågbiljett till fredagen för att åka till Stockholm och hälsa på den här fina tösen:

2 thoughts on “GLAD

Lämna en kommentar

