Mässa

Jag fick biljetten för 41 kronor och åker halv 3 så perfekt tid också! Såhär kommer jag lätt fortsätta göra när jag ska åka tåg. Asbraigt.

Imorgon är det alltså rekryteringsmässa i Falun. Jag och Fredrik ska vara där klockan klockan 10.00 så inte så himla mycket sovmorgon imorgon alltså. Inte nu för det gör något.. allt jag hoppas på är att det ska finnas någon arbetsgivare där som kan vara intresserad av mig. Håll era tummar för min skull, okej? ♥

Random tjockis bild baaaah

Lämna en kommentar

