JIDJIFJEIJFPOSA

Håller på att bråka med min dator. Ibland gör den mig på förbannat pisshumör. Gör mig bara mer och mer irriterad över vad jag redan är. Eller nu är jag bara irriterad på datorn men har känt mig lite småirriterad på lite allt möjligt till och från idag. Tänker snart sova så det blir imorgon istället.

Mässan idag då. Var ju inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Känner mig inte alls smartare och känner att det på något sätt är lättare att få jobb på något vis. Har två jobb som jag ska söka nu iallafall. Sen ska jag söka kurs på högskolan under våren. Har hittat 2 stycken så då får jag något att göra. Mhmhmh.

 

Lämna en kommentar

