Helgen osv

Jädrans tjusig bild va.

Ska berätta för er lite om helgen. I fredags var jag då hos bror min, fullt hus tänkte jag skriva men menar fullt lägenhet (eller?). Vi var iallafall tolv pers som trängdes runt bordet och åt mat och tårta. Sen kikade jag på idol där. Bra att Denise åkte ut, hon har liksom aldrig tilltalat mig någon endaste gång? Ville ha ut henne och Linni.

Sov hos Freddo och var där tills eftermiddagen idag. Vi gjorde väl inget speciellt utan tog det mest lugnt. Men var ute på promenad både lördag och söndag 🙂

Har tränat eller varit på promenad varje dag den här veckan förutom torsdag 🙂 🙂 🙂

Nu ligger jag i sängen och ska slå på lite tre kronor m.m. Funderar på att sova länge imorgon… BARA FÖR ATT JAG KAN!

P.S. Funderar även på att bli bättre på att blogga igen så ni slipper läsa en 7 mils lång text varje gång.

P.S.2. Har även sökt lite kurser på högskolan till våren nu. Vad jag har sökt är en hemlis.

One thought on “Helgen osv

  1. ELLERHUR pallar inte linni. (skrev linne först, hhaha!) fattar inte varför alla gillar henne?!?!?!?!? (sure hon är egen och allt det där och hon kan förmedla, men hon har ju fan bara ett tonläge!!)

    Ps. berätta för mig vad du har sökt din tönt!
    ps2. KOM HIT PÅ LÖRDAG?

Lämna en kommentar

