TANDIS

euw, kolla gluggen som jag hade före min tandställning.

Jag ska till tandläkaren idag. Ringde själv och boka tid bara för att jag är orolig. Har fått en liten glipa mellan mina framtänder och även fast den inte är direkt stor så märker jag ändå skillnad, jag vet att jag inte hade så stort mellanrum förut. Jag misstänker att det kan vara något med när jag var där sist. Hade ju tappat min metallskena bakom tänderna där, hon kanske har satt skenan lite fel?

Snart får jag iallafall reda på svaret och även fast det inte är så stor grej så vill jag ju ändå känna mig säker så allt står rätt till och kolla upp det i tid ifall om det skulle bli värre.

Lämna en kommentar

