I’ll sing you every song I know if it will make you want to stay

Lördagen och lite av söndag hos Alexandra var superbra! Kul att få träffa henne igen :’) Innan jag åkte hem på söndagen så var vi förbi hos kusinerna och farmor också. Så jag kom inte hem fören vid 7, lagomt fräsch och fin. Duschade och kollade på en sorglig film innan jag somnade.

Sov för övrigt så gott i natt också, natten gick för fort liksom. Jag tvingade mig själv upp 09.20 för att jag inte ville sova för länge. Haha. Annars så har jag varit en sväng hos mormor, tränat och städat lite hittills. Som vanligt alltså.

Lämna en kommentar

