Lite snack innan jag somnar

Haha, det här tycker jag är lite kul. Ser ni mönstret? Först åkte ju Roshana ut och sen har den bredvid åkt ut varje gång hittills? Skulle ju faktiskt inte heller förvåna så himla mycket om Olle åkte nästa gång heller.

Åh, älskar nästa veckas tema! Ett tema jag har velat ha varje år (inte alls idolnörd). Min audition är alltså temat och då ska idolerna sjunga en låt som de sjöng under antingen vanliga audition eller på slutaudition. HUR KUL? Hur bra skulle inte det vara att få höra Moas låt live sådär, med riktig musik och allt. Fast det är ju inte helt säkert hon sjunger den. Aja, den som lever får se! Och den som tittar såklart.

Trött är jag. Ska lägga ifrån mig datorn nu och se ett avsnitt eller två av tre kronor och sen sova! Gött.

Lämna en kommentar

