Lax med sås i ugnen

Dagens middag. Så gott! Lax med feta ost och en sås på mellangrädde och creme fraice med fetaost och soltorkade tomater-smak.

Det kändes bra efter intervjun. Jag var på en intervju om jobb på Romme Alpin på någon av deras restauranger. Var så nervös så mina ben typ skakade innan. Men sen efter ett tag släpptes det och efteråt hade jag en bra känsla. Inom två veckor får jag besked. Hoppas verkligen jag får jobbet, skulle verkligen behöva det och så verkar det kul också.

Snart ska jag lägga mig och se tre kronor, imorgon ska jag ju upp tidigt för att åka till mitt älskade Ullared (haha). Vad kul det ska bli!

Lämna en kommentar

