I sängen;

Heeeeje!

Har endast 120 kronor kvar på mitt kort nu, men har fått med mig en jacka, två skor och annat smått och gott så nöjd är jag! Kan visa några bilder sen.. om ni vill.

Kom hem runt åtta iallafall och alla vet väl vad jag gjorde direkt jag kom hem. Satt mig framför tvn haha. Idol ❤ Olle åkte ut. Minns ni vad jag skrev förra veckan? Nu ser bilden på idolsidan ut såhär:

Dom följer trenden alltså, alla åker ut på rad och det är STOR möjlighet att Andre åkte ut nästa vecka också. Han jag helst ha ut om jag måste välja.

Har ju alltid gillat Olle. Men känner ändå att hellre han än Amanda P, som också hängde lös, skulle åka. Tycker han har bleknat lite sen förut.. Håller ni inte med?

Lämna en kommentar

