96 ord till er

 

 

Okej, jag ångrade lite det jag skrev innan. Det var en rätt bra kväll ändå, även fast jag fortfarande inte riktigt förstår temat… och ännu åkte den jag förväntat mig ut. Känns bra, har tröttnat på Andréeee. Och Jenny, jag hoppas du redan sett idol innan du läser det här den här gången!

Känner mig förjävla trött nu alltså. Ska gå och lägga mig och se lite tre kronor eller nå tills jag somnar (som jag hoppas att det inte tar så lång tid, vill ba sova efter småjobbig dag). Imorgon äre 30-års kalas som gäller! PARTY.

Lämna en kommentar

