RUN,BITCH,RUN

En random bild från i söndags ba.

Var in till stan en sväng nu i eftermiddag och träffade Jenny. Vet ni hur längesen det var sen vi träffades sist? Typ 1,5 månad???? Inte OK. Men sen när jag skulle hem då… skulle ta bussen som går 18.40 men får alltid för mig att den går 18.45 så precis när jag kommer ut från kupolen så kommer jag på det och fick ju då såklart asbråttom. Började springa lite smått och gick det snabbaste jag kunde. Hatar att springa till bussen… men fick lov att KUTA den sista biten. Såg bussen komma och hade sån tur att någon stod vid busshållplatsen, hade inte den personen stått där så hade jag missat bussen för då hade jag inte hunnit fram.

Fick bajsont i bröstet också, kan inte springa i sånt här väder utan får jämt ont? Har fortfarande lite ont och hostar och grejer. cp.

Lämna en kommentar

