Lite tyst här kanske

Voine voine hur det kan gå va, har bloggat på hela helgen. Vill ni veta vad jag gjort nu eller? Ja, klart ni vill.

I fredags eftermiddag for jag hem till jennypenny och myste litegranna. På kvällen åkte jag vidare till min man och myste lite till och på lördagen gick vi och såg BREAKING DAWN.  Fan. Den var bra. Gillade att den var så lik boken. Men den var också sorglig, mycket sorgligare än boken? Kan erkänna att jag råkade fälla en liten tår där också.

Idag har jag också varit busy hela dagen, har inte ens varit hemma. Åkte imorse till en bakarstuga och bakade bröd, som vi gör varje år. Fast det var första året för mig som jag var med på riktigt och under hela dagen. Hade mycket roligare än vad jag förväntade mig! Så nu har vi frysen full med tunnbröd och annat!

Snor en bild från google;

Lämna en kommentar

