HEEEEJ

Jag tänkte lägga upp en liten bildbomb här senare idag. Bara jag orkar föra över bilderna till datorn. Vet egentligen inte hur bra bilderna är sen idol. Jag vågade inte chansa att ta med min systemkamera och mitt braiga objektiv så hade en liten digitalkamera bara. Det jobbiga var att jag hade kunnat tagit min systemkamera. Men jag vet hur det brukar vara på konserter osv och det stod ju att man inte fick och att de skulle ske en visitering. Liiiite irriterade var det ju när det inte alls var så och massa andra satt där med sina systemkameror 😦 Hade kunnat få så mycket bättre bilder… Men jag får väl leva med bilderna i minnet istället 🙂

Annars hade jag mest tänkt städa och så idag. Behövs dammsugas här.. IGEN. Känns som det bli dammigt på en gång. Eller nej, inte bara känns, DET BLIR. Aja, imorgon har jag lust att göra något annat än sitta hemma. Någon som känner sig manad att träffa mig?

Lämna en kommentar

