Trött…..t

Jobbet gick riktigt bra igår! Men på slutet när vi höll på att städa kände hur trött jag var och när vi gick därifrån var varje steg en pina i mina fötter och ben. Vi åkte upp till toppen kvart i fyra och åkte ner kvart i tolv, så det blev ju en hel dels timmar jobb det där. Just nu är jag glad över att jag inte ska jobba igen fören om 11 dagar men imorgon kommer jag nog vilja jobba på en gång igen istället.

För idag har jag varit så jävulskt trött. Kunde inte somna riktigt igår men gick upp klockan 11. Åt frulle och la mig sedan i sängen igen tills jag pallrade mig upp och duschade. Sen övningskörde jag en timme sen när jag kom hem vid 2 la jag mig i sängen igen, efter jag hade ätit lite lunch dårå. Låg här tills klockan blev 5 och har nu lagt mig igen. Eller ah nyss. Uhääääää. 

Men inte har jag bloggat då heller fast jag har haft datapatan vid mig hela tiden. Nä serri, jag har spelat en massa spel på facebook. Värsta grejen!

Lämna en kommentar

