5 December 2011

Tänkte först skriva godmorgon här.. fast klockan är halv två. Så tokigt!

Idag ska jag till kupolen en stund med systeryster innan jag åker hem igen. Har varit borta sen i fredags och min väska väger ton. Därför tänker jag bara ta med mig det viktigaste hem och sen lämna resten här hos Fredrik. Det viktigaste är alltså datorn och min necessär. Sen kan jag hämta resten imorgon. Tar alltid med mig så mycket grejer när jag åker iväg.. därför tycker jag att det är lite småjobbigt. Men! Det hade fan inte varit lika jobbigt om jag hade ett fucking körkort.. åååh, måste fixa det där nu.

Lämna en kommentar

