9 december 2011

Godaste mellanmålet helt klart! Hård macka med keso, skinka och gurka och lite hallomiost.

SNART BÖRJAR IDOl! Är vi taggade för finalen eller? Sista någonsin också. Eftersom det inte blir någon mer idol nu. Åhhh… även om det blir två nya talangprogram så kommer inget av dom vara lika bra som idol. Är väldigt glad över att jag var på idol i år. Hade varit rätt ledsen om jag aldrig hade varit där men nu har jag ju det och därför känns det inte lika förjävligt att det slutar :’)

Vem hejar ni på? Jag hejar på Amanda så klart men tror att Robban vinner.

ps. Jag har namnsdag idag… om ni nu skulle känna för attt säga grattis liksom.

Lämna en kommentar

