AJAJAJ när jag skriver

Har väldigt ont i mina stackars fingertoppar nu alltså.. Har städat typ hela dagen. Varit riktigt duktig faktiskt, ni ska bara veta. Har till och med städat ordentligt inne i tvättstugan. För första gången typ. Så nu är det fint här! Eller ah.. är inte klar än såklart. Fortsätter igen imorgon så jag får lite mer ont HIHIHIHIHI.

Fick ont igår också när jag var på kupolen och provade massor av kläder. Antar att jag fick ont att knäppa upp och ihop så ofta. Hahaha, det är så fult att jag är så torr och ful på fingertopparna. Orkar inte……………. sen har jag ju haft det såhär i typ en månad nu också. WTF.

Lämna en kommentar

